Zákaznícke centrum

Ako vám môžeme pomôcť?

Objednávky
Platby
Doprava
Servis a reklamamace
Partneri a dodávatelia
Priania a sťažnosti

Objednávka

Potrebujete poradiť s objednávkou alebo procesom objednania tovaru?

Ako zistím stav svojej objednávky a ako vykonať prípadnú zmenu v nej?

Zašlite nám na e-mail obchod@tsbohemia.cz nižšie uvedené informace.

  • Číslo objednávky
  • Typ žiadosti a dôvod
    • Stav objednávok
    • Zrušenie objednávky
    • Zmena údajov na objednávke
    • Zmena produktu v objednávke
    • iné

Ako poznám, že si môžem objednávku vyzdvihnúť?

Akonáhle bude tovar pripravený, budeme Vás informovať pomocou SMS správy alebo emailom.

Nestíham si vyzdvihnúť svoju objednávku, je možné predĺžiť rezervačnú dobu?

Štandardná doba rezervácie sú 4 pracovné dni, v prípade požiadavky na predĺženie úložnej doby nám zašlite na e-mail obchod@tsbohemia.cz číslo objednávky a požadovaný termín odberu.

Pokiaľ u nás máte registráciu, môžete si rezerváciu tovaru predĺžiť v prehľade objednávok.

Keď tovar objednám, môžete mi ho odoslať neskôr?

Áno, požiadavku na neskoršiu expedíciu môžete upresniť v „doplňujúcich informacich k objednávke“ priamo v objednávkovom formulári.

Nepodarilo sa mi objednávku uhradiť platobnou kartou online

Platobnú bránu je možné spätne vyvolať u registrovaných zákazníkov po prihlásení k Vášmu účtu kliknutím na záložku dokumenty – objednávky

Ak chcete zmeniť spôsob úhrady objednávky na iný, pošlite nám na e-mail obchod@tsbohemia.cz číslo objednávky a požadovaný spôsob úhrady

Platba

Potrebujete poradiť s objednávkou alebo procesom objednania tovaru?

V hotovosti

  • pri prevzatí tovaru v predajniach
  • pri prevzatí tovaru od prepravnej služby pri dodaní na dobierku

Kartou

  • pri prevzatí tovaru v predajniach
  • pri platbe cez e-shop

Prevodom z účtu

Pri objednávke tovaru cez e-shop aj na predajni (expedícia tovaru prebieha až po pripísaní čiastky na účet predajcu)

Splátkový predaj

Tovar od 2.000 Kč na 100.000 Kč možno zaobstarať na splátky. Viac informáciímací...

Doprava

Všetky informáciemaceo možnostiach prepravy a cenách dopravy a dobierkového nájdete na stránke venujúcej sa tejto tematike:

informaceo doprave

Servis a reklamamace

Chcem reklamovať tovar

Pri riešení reklamačných prípadov Vám pomôže naše Reklamačné oddelenie, ktoré môžete kontaktovať na e-maile servis@tsbohemia.cz. Do e-mailu je potrebné uviesť číslo faktúry a popis problému či požiadavky alebo môžete využiť elektronický formulár.

Nemám potvrdený originálny záručný list. Čo mám urobiť?

Originálne záručné listy sú súčasťou balenia väčšiny výrobkov. Vzhľadom na množstvo tovaru, ktoré predávame, nie je možné každú škatuľu rozbaľovať. Preto vám ako záručný list slúži faktúra, ktorú ste obdržali spolu s tovarom.

Tovar som dostal poškodený.

Pri doručení zásielky je nutné riadne prekontrolovať jeho stav a kompletnosť. Pokiaľ dôjde k akýmkoľvek nezrovnalostiam alebo je tovar poškodený je nutné kontaktovať prepravnú službu, ktorá vašu zásielku doručovala a spísať protokol o škode a to najneskôr do 3 dní odo dňa doručenia zásielky. Na neskoršie uplatnenie nemožno brať ohľad. Poškodený tovar potom zašlite na našu adresu (Reklamačné oddelenie, Sladovní 103/3, 779 00 Olomouc), kde vám bude vymenené.

Dostal som iný tovar, než som si objednal.

Ak zistíte, že ste si objednali iný tovar, než ste pôvodne zamýšľali a tento tovar je už doručovaný (na ceste) k vám, najjednoduchším spôsobom je neprevzatie balíka od prepravcu. Neprevzatá zásielka bude prepravcom doručená späť do našich skladov, kde na ňu bude vystavený dobropis a hodnota započítaná s ďalšou vašou objednávkou alebo Vám budú peniaze vrátené na Váš účet. Vrátenie obnosu v hotovosti nie je možné.

V prípade, že zistíte zámenu tovaru po rozbalení, kontaktujte naše obchodné oddelenie emailom na obchod@tsbohemia.cz alebo na telefónnom čísle 585 157 488 a dohodnite sa na spôsobe a termíne vrátenia tovaru, správny tovar vám bude zaslaný obratom.

Mimozáručné opravy

Písomne ​​kontaktujte naše servisné oddelenie servis@tsbohemia.cz, ak ste kupovali tovar u nás, uveďte číslo faktúry a popíšte typ závady či problému. Orientačný cenník mimozáručných servisných opráv nájdete TU.

Ako objednať zvoz

Na objednanie prepravy z pohodlia domova, je možné využiť jednu z týchto služieb

prepravná služba PPL: https://www.ppl.cz/balik-pro-tebe/formular

prepravná služba DPD: https://www.dpd.com/cz/cs/moje-dpd/

prepravná služba Českej pošty: https://www.postaonline.cz/odvozy/odvozbaliku/parametrybaliku

K tovaru prosím priložte kópiu faktúry, v prípade prideleného RMA stačí sprievodný list, alebo označte zásielku číslom RMA. Urýchli to následné spracovanie reklamymace.

Obchodní partneri a dodávatelia

Máte záujem stať sa naším dodávateľom tovaru alebo služieb? Kontaktujte nás písomne ​​na e-maile nakupci@tsbohemia.cz

Priania a sťažnosti

Máte prianie, chcete podať sťažnosť alebo udeliť pochvalu? Napíšte nám na pripominky@tsbohemia.cz

Objednávky

  • Ako môžem zistiť stav mojej objednávky?
  • Kedy bude tovar pripravený na expedíciu.
  • Ako môžem tovar zaplatiť?
  • Ďalšie otázky…

Doprava

  • Ako môžem sledovať svoju zásielku?
  • Zásielka bola poškodené, ako mám postupovať?
  • Čo je expedičný poplatok?
  • Ďalšie otázky…

Technická podpora

  • Môžem zapojiť nový disk do notebooku sám?
  • Čo sa stane, keď sa počítač stále prehrieva?
  • Počítač stále vydáva pípanie, čo mám robiť?
  • Ďalšie otázky…

Reklamace

  • Tovar mi nevyhovuje, ako postupovať pri vrátení?
  • Ako reklamovať poškodený tovar v záručnej dobe?
  • Kde zistím stav mojej servisnej zákazky?
  • Ďalšie otázky…
 

Kontaktujte Nás

 
 
 








 
 
 








0

Nákupný košík

 
 
 
 
 
­

 
Porovnávate 0 Zobraziť Zmazať všetko

    Prihláste sa

     
    ­
    Nemáte ešte účet? Zaregistrujte sa | Zabudli ste Heslo?