Synology Express Replacement je služba, v rámci ktorej vám v prípade poruchy alebo chyby vybraných produktov Synology do 5 dní vymeníme chybný produkt za nový. Služba je bezplatná a platia pre ňu nižšie uvedené podmienky.
Pravidlá
Expresná výmena je bezplatná, nezaručená služba. V prípade obmedzených skladových zásob alebo nedostupnosti sa uplatní štandardný postup reklamácie.
Službu môžete získať zakúpením produktov uvedených nižšie bez registrácie. V prípade poruchy sa automaticky uplatní expresná výmena vášho zariadenia Synology za nové zariadenie.
Službu je možné využiť opakovane počas záručnej doby.
Ako postupovať?
V prípade poruchy výrobku prineste alebo pošlite svoj výrobok Synology na štandardnú záručnú reklamáciu. Ako postupovať pri reklamácii výrobku nájdete tu.
Po overení skladových zásob reklamovaného výrobku/modelu bude reklamácia do 5 pracovných dní postúpená na expresnú výmenu za nový kus. V prípade, že reklamovaný model nie je momentálne k dispozícii, začne sa štandardný 30-dňový reklamačný postup.