Nenechajte sa zaskočiť nepredvídateľnými udalosťami!
Určite plánujete používať svoje elektrické spotrebiče aj po uplynutí 2-ročnej zákonnej záruky, kedy sa pravdepodobnosť porúch na spotrebičoch výrazne zvyšuje. Opravy sú teraz drahou záležitosťou a v prípade väčších spotrebičov zaplatíte za príchod opravára a prvotnú diagnostiku poruchy. Ak opravár nemá potrebný náhradný diel, zaplatíte ďalšie peniaze za jeho spiatočnú cestu. Spotrebič ešte nie je opravený, ale vy ste už o niekoľko sto korún chudobnejší. Poistenie predĺženej záruky (PZZ) vás týchto problémov a nákladov zbaví.
- Chráni spotrebič v porovnateľnom rozsahu ako záruka výrobcu. \ plynule nadväzuje na zákonnú záruku. \ - Možnosť predĺženia záruky o 12, 24 alebo 36 mesiacov. \ - Nulová spoluúčasť, žiadne dodatočné poplatky. \ - Neznižujeme hodnotu plnenia o amortizáciu, hradíme náklady až do výšky obstarávacej ceny. \ - Náklady na opravu uhradíme za vás. \ - V prípade neopraviteľnosti uhradíme náklady na nový prístroj porovnateľných parametrov.
V prípade, že sa počas trvania poistenia vyskytne na spotrebiči porucha, môžete ju jednoducho nahlásiť pomocou QR kódu na zmluve (údaje sa automaticky načítajú do webového formulára), vyplnením formulára na stránke www.hlaseniskod.cz alebo telefonicky na čísle +420 283 002 868.
V prípade poruchy sa pokúsime spotrebič opraviť. Ak oprava nebude možná alebo bude neekonomická, dostanete na výber spotrebič porovnateľnej kvality a parametrov. Následne vám ho doručíme domov. Ak si vyberiete výrobok s vyššou obstarávacou cenou, doplatíte len rozdiel v cene.
Finančne sa nepodieľate na nákladoch spojených s odstránením poruchy alebo výmenou spotrebiča za nový. Uhradíme ich v plnej výške, a to až do výšky kúpnej ceny spotrebiča.
V prípade, že prídete o spotrebič ešte počas trvania zákonnej záruky, napríklad jeho vrátením, výmenou alebo úplným zničením, dostanete späť peniaze v plnej výške.
Ak sa rozhodnete spotrebič predať pred uplynutím záruky, poistenie môžete jednoducho previesť na nového majiteľa. Tým sa zvýši hodnota zariadenia pri následnom predaji.
Poisťovateľom tohto produktu je poisťovňa AWP P&C Česká republika - odštepný závod. Asistenčná spoločnosť AWP Solutions ČR a SR, s.r.o. je sprostredkovateľom služieb poisťovateľa, zabezpečuje pre poisťovateľa likvidáciu poistných udalostí a prevádzku asistenčnej centrály. Logo Allianz Assistance bolo použité s vedomím spoločnosti AWP P&C SE, so sídlom 93400 Saint Ouen, 7, Rue Dora Maar, Francúzsko, ktorá je vlastníkom.
- Predzmluvné informácie pre FO \ - Informácie o poistnom produkte pre FO \ - Všeobecné poistné podmienky pre FO \ - Predzmluvné informácie pre FO (mobilné telefóny ) \ - Informácie o poistnom produkte pre FO (mobilné telefóny ) \ - Všeobecné poistné podmienky pre FO (mobilné telefóny ) \ - Predzmluvné informácie pre PO \ - Informácie o poistnom produkte pre PO \ - Všeobecné poistné podmienky pre PO \ - Oznámenie o ochrane osobných údajov
Ľahké zakopnutie o kábel a notebook vyletí zo stola, tlačenica v autobuse, po ktorej vám z tašky zmizne fotoaparát. Tieto drobné momenty nepozornosti alebo nešikovnosti vás môžu ľahko stáť zariadenie za mnoho tisíc korún. Poistenie náhodného poškodenia a krádeže (PNPO) môže zmierniť následky týchto nepríjemných momentov.
- Kryje prípady náhodného poškodenia a krádeže výrobku. \ - Platí okamžite po zakúpení zariadenia. \ - Dostupné vo variante na 1 alebo 2 roky \ - Uhradíme za vás náklady na opravu (do výšky kúpnej ceny zariadenia). \ - V prípade, že zariadenie nie je možné opraviť alebo je odcudzené, uhradíme náklady na nový výrobok s porovnateľnými parametrami (do výšky kúpnej ceny pôvodného výrobku). \ - Spoluúčasť 15 % z výšky poistného plnenia v 1. roku a 25 % v druhom roku poistenia.
V prípade náhodného poškodenia alebo odcudzenia zariadenia počas PNPO ho môžete nahlásiť jednoducho pomocou QR kódu na zmluve (údaje sa automaticky načítajú do webového formulára), vyplnením formulára na www.hlaseniskod.cz alebo telefonicky na +420 283 002 868.
Ak sa poškodené zariadenie nedá opraviť, dostanete na výber výrobky rovnakých alebo porovnateľných parametrov a zariadenie vám bude vymenené za úplne nové. Ak si ako náhradu vyberiete výrobok s vyššou obstarávacou hodnotou, doplatíte rozdiel medzi poistným limitom a cenou nového výrobku.
Opravený alebo vymenený výrobok vám doručíme až domov. Poisťovňa uhradí náklady na opravu alebo nový výrobok priamo výrobcovi alebo poskytovateľovi služieb. Vašou jedinou úlohou je zariadenie prevziať.
V prípade, že prídete o výrobok v rámci zákonnej záruky (vrátením, výmenou alebo úplným zničením výrobku), stačí to nahlásiť poisťovni a tá vám vráti nevyčerpanú časť poistného.
| ÁNO | NIE | | -------- | ------- | | | Pád | Úmyselné poškodenie výrobku | | | Vniknutie kvapaliny do elektronických častí | Kozmetické vady, ktoré nemajú vplyv na funkciu | Mechanické poškodenie (aj deťmi a zvieratami) | Odcudzenie výrobku, Krádež z vozidla, ak bolo zariadenie viditeľné zvonku | Krádež násilným vniknutím do uzavretého priestoru | Krádež, ktorá nebola nahlásená na Polícii ČR |
Poisťovateľom tohto produktu je poisťovňa AWP P&C Česká republika - odštepný závod. Asistenčná spoločnosť AWP Solutions ČR a SR, s.r.o. je sprostredkovateľom služieb poisťovateľa, zabezpečuje pre poisťovateľa likvidáciu poistných udalostí a prevádzku asistenčnej centrály. Logo Allianz Assistance bolo použité s vedomím spoločnosti AWP P&C SE, so sídlom 93400 Saint Ouen, 7, Rue Dora Maar, Francúzsko, ktorá je vlastníkom.
- Predzmluvné informácie pre FO \ - Informácie o poistných produktoch pre FO \ - Všeobecné poistné podmienky pre FO \ - Predzmluvné informácie pre PO \ - Informácie o poistných produktoch pre PO \ - Všeobecné poistné podmienky pre PO \ - Oznámenie o ochrane osobných údajov
Časy "nezničiteľných" tlačidlových telefónov sú dávno preč. Každý štvrtý používateľ zažil incident, ktorého výsledkom bol prasknutý displej telefónu. Žiaľ, výmena prasknutého displeja je dnes často rovnako drahá ako kúpa nového telefónu. Krádež telefónu spolu s možným zneužitím vašich údajov môže spôsobiť oveľa väčšie škody. Poistenie mobilného telefónu nemôže zabrániť nepríjemným situáciám, ale môže riešiť ich následky.
- Krytie v prípade náhodného poškodenia alebo krádeže. \ - Platí okamžite po zakúpení zariadenia. \ - Zahŕňa ochranu proti zneužitiu dát alebo času volania. \ - Kryje rozbitie displeja alebo dotykovej časti v dôsledku pádu.
V prípade, že počas trvania poistenia dôjde k náhodnému poškodeniu alebo odcudzeniu vášho zariadenia, jednoducho to nahláste pomocou QR kódu na zmluve (údaje sa automaticky načítajú do webového formulára), vyplnením formulára na www.hlaseniskod.cz alebo telefonicky na +420 283 002 868.
Hodnota mobilných zariadení po zakúpení rýchlo klesá. V rámci PMZ však v prípade krádeže alebo poškodenia vášho zariadenia od nás aj po dvoch rokoch dostanete viac ako polovicu jeho pôvodnej hodnoty, pričom spoluúčasť je len 10 %.
Ak sa zariadenie nedá opraviť, dostanete na výber výrobky rovnakých alebo porovnateľných parametrov. Ak si ako náhradu vyberiete výrobok s vyššou obstarávacou hodnotou, doplatíte rozdiel medzi poistným limitom a cenou nového výrobku.
V prípade, že prídete o výrobok v rámci zákonnej záruky (vrátením, výmenou alebo úplným zničením výrobku), stačí túto skutočnosť nahlásiť poisťovni a tá vám vráti nespotrebovanú časť poistného.
Opravené alebo vymenené mobilné zariadenie vám doručíme až domov. Poisťovňa uhradí náklady na opravu alebo nové zariadenie priamo výrobcovi alebo poskytovateľovi služieb. Vašou jedinou úlohou je zariadenie prevziať.
| ÁNO | NIE | | -------- | ------- | Pád | Úmyselné poškodenie výrobku | Vniknutie kvapaliny do elektronických častí | Kozmetické vady, ktoré nemajú vplyv na funkciu | Mechanické poškodenie (aj deťmi a zvieratami) | Odcudzenie výrobku, Krádež z vozidla, ak bolo zariadenie viditeľné zvonku | Krádež násilným vniknutím do uzavretého priestoru | Krádež neohlásená na Polícii ČR | Prasknutý displej |
- Predzmluvné informácie STANDARD pre FO \ - Informácie o poistnom produkte STANDARD pre FO \ - Všeobecné poistné podmienky STANDARD pre FO \ - Predzmluvné informácie STANDARD pre PO \ - Informácie o poistnom produkte STANDARD pre PO \ - Všeobecné poistné podmienky STANDARD pre PO \ - Predzmluvné informácie pre TOP pre FO \ - Informácie o poistných produktoch TOP pre FO \ - Všeobecné poistné podmienky pre TOP pre FO \ - Predzmluvné informácie pre TOP pre PO \ - Informácie o poistných produktoch TOP pre PO \ - Všeobecné poistné podmienky pre TOP pre PO \ - Oznámenie o ochrane osobných údajov \
Zakúpením produktu získate výhody, ktoré vás budú chrániť v prípade poškodenia vášho bicykla počas 12 mesiacov od zakúpenia:
Cyklo Assistance pomáha riešiť neočakávané a nepríjemné prekvapenia spojené s nehodou počas cestovania v Českej republike. Cyklo Assistance je určená pre konečných spotrebiteľov (nie pre firemných klientov). Pri tomto produkte nie je stanovená žiadna spoluúčasť.
STANDARD - pre jednotlivcov, kryje až 4 bicykle FAMILY - pre celú rodinu, kryje až 4 osoby a 8 bicyklov.
Jednotlivec379 Kč/rok, RODINA 599 Kč/rok Poistenie slabej batérie: JEDNOTLIVEC 119 Kč/rok, RODINA 199 Kč/rok
Po zakúpení poistenia Cyklo Asistance stačí do 5 pracovných dní zaregistrovať svoj bicykel zaslaním identifikačných údajov (značka, výrobné číslo) na e-mailovú adresu: [email protected]. Po potvrdení registrácie môžete začať službu okamžite využívať.
V prípade, že sa vám počas platnosti Cykloasistencie stane nehoda alebo porucha, v dôsledku ktorej nebudete mať bicykel, zavoláte na špeciálnu linku pre cyklistov (+420 283 002 828) a operátorovi oznámite: číslo zmluvy, identifikačné údaje, podrobný popis nehody s presnou lokalizáciou miesta. Operátor následne okamžite vyšle na miesto odťahovú službu a informuje vás o čase jej príchodu.
Náklady na odtiahnutie znehodnoteného bicykla a prepravu zákazníka hradí poisťovňa, a to až do výšky 2 000 Kč. Zákazník môže túto službu využiť trikrát!
Stiahnite si poistné podmienky.
S touto službou dostanete zostavený bicykel. To však nie je všetko, bicykel dodávame v našej špeciálnej tvrdenej krabici. Je dobre zabezpečený proti poškodeniu a vyladeniu počas prepravy. Všetky diely a komponenty sú starostlivo dotiahnuté a namazané profesionálnym mazivom Morgan Blue.
Spoločnosť T.S.BOHEMIA a.s. ponúka len tie najkvalitnejšie bicykle za primeranú cenu. Produkt uvádzame na trh v rámci skvalitňovania našich služieb s víziou dodať nový bicykel dobre nastavený, čistý a starostlivo zabalený. Zakúpením služby získate:
Cena servisu: 399 Kč
Kompletné informácie a pokyny nájdete v priloženej príručke. Jednoducho povedané:
Všetko ostatné sa nastaví, nastaví, namaže. Neváhajte a vyrazte na jazdu. Bezplatný záručný servis po najazdení maximálne 100 km, najneskôr však do jedného mesiaca od zakúpenia (dátum na faktúre).
Keďže si stojíme za kvalitou nastavenia, máte možnosť bezplatného záručného servisu v našej servisnej sieti alebo u vami vybraného partnera vo vašom meste po predchádzajúcej dohode.
Upozorňujeme, že bez zakúpenia servisu montáže bicykla odporúčame, aby ste si prvotnú montáž vždy nechali vykonať u špecializovaného predajcu. Cena montáže je potom podľa ich cenníka - vrátane záručného servisu.
Veľa pozitív, za veľmi rozumnú cenu. To všetko poskytuje výrobok na montáž bicykla. Takže nielen správny výrobok, ale aj správny servis za správnu cenu! Tak nad čím ešte stále váhate.
Aktuálna doba montáže je dva pracovné dni od objednania.
Chcete sa vyhnúť zložitému vybaľovaniu a montáži vášho nového bicykla z krabice a radi by ste sa vyhli nepresnému továrenskému nastaveniu komponentov bicykla? Zverte sa do rúk velikánov zo spoločnosti Kolofix!
Váš bicykel bude ihneď stopercentne pripravený na jazdu, nastavený práve pre vašu zostavu vyškolenými mechanikmi a bez kompromisov. Službu si môžete objednať v dvoch variantoch a potom si ju vyzdvihnúť na jednej z 15 pobočiek Kolofix po celej Českej republike, nájdete ich v Brne, Českých Budějoviciach, Hradci Králové, Jihlave, Karlových Varoch, Liberci, Lounoch, Ostrave, Plzni, Prahe a Zlíne. Viac informácií o pobočkách.
Cena služby je 499 Kč vrátane DPH. DPH
Záručný servis zahŕňa:
Záručný servis sa odporúča pre každý zakúpený bicykel.
Cena servisu je 999 Kč vrátane DPH. DPH
Služby montáže bicyklov Kolofix Standard a Premium nie je možné kombinovať so službou montáže bicyklov T.S.BOHEMIA.
Služba prvého spustenia je tu pre všetkých, ktorí nechcú strácať čas zdĺhavým nastavovaním systému. Služba zahŕňa inštaláciu ovládačov a ďalších sprievodných aplikácií, ktoré sú potrebné na každodennú prácu so systémom Windows. V komfortnej verzii tiež aktualizujeme váš systém na najnovšiu verziu a nainštalujeme u nás zakúpený softvér.
Ako na to. Ak chcete nainštalovať ďalší softvér zakúpený u nás, musíte ho mať na spoločnej faktúre so zariadením. Pri tovare na sklade bude zariadenie pripravené do 2 pracovných dní, v ostatných prípadoch do 2 pracovných dní od dátumu naskladnenia. Pri osobnom odbere s vami náš technik absolvuje základné školenie.
Služba zahŕňa:
Služba prvého spustenia je tu pre všetkých, ktorí nechcú strácať čas zdĺhavým nastavovaním systému. Služba zahŕňa inštaláciu ovládačov a ďalších sprievodných aplikácií, ktoré sú potrebné na každodennú prácu so systémom Windows. V komfortnej verzii vám tiež aktualizujeme systém na najnovšiu verziu a nainštalujeme u nás zakúpený softvér.
Ako na to. Ak chcete nainštalovať ďalší softvér zakúpený u nás, musíte ho mať na spoločnej faktúre so zariadením. Pri tovare na sklade bude zariadenie pripravené do 2 pracovných dní, v ostatných prípadoch do 2 pracovných dní od dátumu naskladnenia. Pri osobnom odbere s vami náš technik absolvuje základné školenie. Pomôže vám aj s aktiváciou balíka Office alebo iného u nás zakúpeného softvéru.
Služba zahŕňa:
Japonská nanotechnológia udrží váš výrobok bez baktérií a vírusov 3 roky. Okrem toho uľahčuje čistenie povrchových plôch.
Začali sme používať novú japonskú technológiu s názvom NanoZone, ktorá sa používa na vytvorenie úplne priehľadnej ochrannej nanotitánovej vrstvy na povrchu povrchov niektorých našich výrobkov v segmente IT. Klávesnice, notebooky, počítače, monitory, solárne panely a ďalšie prístroje a zariadenia získajú novú úroveň čistoty a ochrany.
Výrobky ošetrené technológiou NanoZone získajú nové, úplne jedinečné vlastnosti.
Vzhľadom na frekvenciu kontaktu sú takto ošetrené počítačové zariadenia alebo mobilné telefóny vynikajúcim preventívnym opatrením proti riziku prenosu kontaktnej infekcie. Používateľovi poskytujú vyššiu čistotu a hygienu a ľahko sa udržiavajú. Výhodou tejto ochrannej technológie je tak pre jednotlivcov, ktorí používajú vlastné IT zariadenia alebo mobilné telefóny, ako aj pre používateľov, ktorí zdieľajú počítačové zariadenia so zvýšeným počtom osôb, kde dochádza k striedaniu používateľov pracujúcich na klávesnici atď. V prostredí, ktoré je doslova "kolonizované" mikroorganizmami (najmä baktériami) - nemocničné prostredie, ambulancie, je použitie tejto technológie významným krokom vpred - systém udržateľnej prevencie.
Technológia je akreditovaná a spĺňa legislatívne požiadavky Českej republiky (EÚ).
Ďalšie informácie vám poskytne naše obchodné oddelenie: [email protected] alebo tel. 585 157 488.