Služby a záruky

Nenechajte sa zaskočiť nepredvídateľnými udalosťami!

S poistením a predĺženou zárukou môžete svoje starosti hodiť za hlavu. Konkrétnu ponuku služieb pre vybrané produkty nájdete po pridaní tovaru do košíka.

Férové poistenie predĺžená záruka až na 5 rokov

Určite plánujete používať svoje elektrické spotrebiče aj po uplynutí 2-ročnej zákonnej záruky, kedy sa pravdepodobnosť porúch na spotrebičoch výrazne zvyšuje. Opravy sú teraz drahou záležitosťou a v prípade väčších spotrebičov zaplatíte za príchod opravára a prvotnú diagnostiku poruchy. Ak opravár nemá potrebný náhradný diel, zaplatíte ďalšie peniaze za jeho spiatočnú cestu. Spotrebič ešte nie je opravený, ale vy ste už o niekoľko sto korún chudobnejší. Poistenie predĺženej záruky (PZZ) vás týchto problémov a nákladov zbaví.

Kľúčové vlastnosti

- Chráni spotrebič v porovnateľnom rozsahu ako záruka výrobcu. \ plynule nadväzuje na zákonnú záruku. \ - Možnosť predĺženia záruky o 12, 24 alebo 36 mesiacov. \ - Nulová spoluúčasť, žiadne dodatočné poplatky. \ - Neznižujeme hodnotu plnenia o amortizáciu, hradíme náklady až do výšky obstarávacej ceny. \ - Náklady na opravu uhradíme za vás. \ - V prípade neopraviteľnosti uhradíme náklady na nový prístroj porovnateľných parametrov.

Jednoduché nahlasovanie porúch

V prípade, že sa počas trvania poistenia vyskytne na spotrebiči porucha, môžete ju jednoducho nahlásiť pomocou QR kódu na zmluve (údaje sa automaticky načítajú do webového formulára), vyplnením formulára na stránke www.hlaseniskod.cz alebo telefonicky na čísle +420 283 002 868.

Allianz_Assistance_QR.png

Opravíme ju alebo vymeníme za novú

V prípade poruchy sa pokúsime spotrebič opraviť. Ak oprava nebude možná alebo bude neekonomická, dostanete na výber spotrebič porovnateľnej kvality a parametrov. Následne vám ho doručíme domov. Ak si vyberiete výrobok s vyššou obstarávacou cenou, doplatíte len rozdiel v cene.

Allianz_Assistance_repair.png

Žiadne odpisy a žiadna spoluúčasť

Finančne sa nepodieľate na nákladoch spojených s odstránením poruchy alebo výmenou spotrebiča za nový. Uhradíme ich v plnej výške, a to až do výšky kúpnej ceny spotrebiča.

Allianz_Assistance_amortization1.jpg

100 % záruka vrátenia peňazí

V prípade, že prídete o spotrebič ešte počas trvania zákonnej záruky, napríklad jeho vrátením, výmenou alebo úplným zničením, dostanete späť peniaze v plnej výške.

Allianz_Assistance_money_back.jpg

Prevod poistenia

Ak sa rozhodnete spotrebič predať pred uplynutím záruky, poistenie môžete jednoducho previesť na nového majiteľa. Tým sa zvýši hodnota zariadenia pri následnom predaji.

Allianz_Assistance_transfer_insurance.png

Poisťovateľ výrobku

Allianz_Assistance.jpg

Poisťovateľom tohto produktu je poisťovňa AWP P&C Česká republika - odštepný závod. Asistenčná spoločnosť AWP Solutions ČR a SR, s.r.o. je sprostredkovateľom služieb poisťovateľa, zabezpečuje pre poisťovateľa likvidáciu poistných udalostí a prevádzku asistenčnej centrály. Logo Allianz Assistance bolo použité s vedomím spoločnosti AWP P&C SE, so sídlom 93400 Saint Ouen, 7, Rue Dora Maar, Francúzsko, ktorá je vlastníkom.

Dokumenty na stiahnutie pre fyzické osoby (FO) a právnické osoby (PO)

- Predzmluvné informácie pre FO \ - Informácie o poistnom produkte pre FO \ - Všeobecné poistné podmienky pre FO \ - Predzmluvné informácie pre FO (mobilné telefóny ) \ - Informácie o poistnom produkte pre FO (mobilné telefóny ) \ - Všeobecné poistné podmienky pre FO (mobilné telefóny ) \ - Predzmluvné informácie pre PO \ - Informácie o poistnom produkte pre PO \ - Všeobecné poistné podmienky pre PO \ - Oznámenie o ochrane osobných údajov

YouTube video link

Chráňte svoje zariadenie až 2 roky

Ľahké zakopnutie o kábel a notebook vyletí zo stola, tlačenica v autobuse, po ktorej vám z tašky zmizne fotoaparát. Tieto drobné momenty nepozornosti alebo nešikovnosti vás môžu ľahko stáť zariadenie za mnoho tisíc korún. Poistenie náhodného poškodenia a krádeže (PNPO) môže zmierniť následky týchto nepríjemných momentov.

Kľúčové vlastnosti

- Kryje prípady náhodného poškodenia a krádeže výrobku. \ - Platí okamžite po zakúpení zariadenia. \ - Dostupné vo variante na 1 alebo 2 roky \ - Uhradíme za vás náklady na opravu (do výšky kúpnej ceny zariadenia). \ - V prípade, že zariadenie nie je možné opraviť alebo je odcudzené, uhradíme náklady na nový výrobok s porovnateľnými parametrami (do výšky kúpnej ceny pôvodného výrobku). \ - Spoluúčasť 15 % z výšky poistného plnenia v 1. roku a 25 % v druhom roku poistenia.

Jednoduché nahlásenie škody

V prípade náhodného poškodenia alebo odcudzenia zariadenia počas PNPO ho môžete nahlásiť jednoducho pomocou QR kódu na zmluve (údaje sa automaticky načítajú do webového formulára), vyplnením formulára na www.hlaseniskod.cz alebo telefonicky na +420 283 002 868.

Allianz_Assistance_QR (1).png

Oprava alebo výmena za novú

Ak sa poškodené zariadenie nedá opraviť, dostanete na výber výrobky rovnakých alebo porovnateľných parametrov a zariadenie vám bude vymenené za úplne nové. Ak si ako náhradu vyberiete výrobok s vyššou obstarávacou hodnotou, doplatíte rozdiel medzi poistným limitom a cenou nového výrobku.

Allianz_Assistance_repair.png

O všetko sa postaráme za vás

Opravený alebo vymenený výrobok vám doručíme až domov. Poisťovňa uhradí náklady na opravu alebo nový výrobok priamo výrobcovi alebo poskytovateľovi služieb. Vašou jedinou úlohou je zariadenie prevziať.

Allianz_Assistance_relax.jpg

100 % záruka vrátenia peňazí

V prípade, že prídete o výrobok v rámci zákonnej záruky (vrátením, výmenou alebo úplným zničením výrobku), stačí to nahlásiť poisťovni a tá vám vráti nevyčerpanú časť poistného.

Allianz_Assistance_money_back.jpg

Čo vaše poistenie chráni a čo nie

| ÁNO | NIE | | -------- | ------- | | | Pád | Úmyselné poškodenie výrobku | | | Vniknutie kvapaliny do elektronických častí | Kozmetické vady, ktoré nemajú vplyv na funkciu | Mechanické poškodenie (aj deťmi a zvieratami) | Odcudzenie výrobku, Krádež z vozidla, ak bolo zariadenie viditeľné zvonku | Krádež násilným vniknutím do uzavretého priestoru | Krádež, ktorá nebola nahlásená na Polícii ČR |

Poisťovateľ výrobku

Poisťovateľom tohto produktu je poisťovňa AWP P&C Česká republika - odštepný závod. Asistenčná spoločnosť AWP Solutions ČR a SR, s.r.o. je sprostredkovateľom služieb poisťovateľa, zabezpečuje pre poisťovateľa likvidáciu poistných udalostí a prevádzku asistenčnej centrály. Logo Allianz Assistance bolo použité s vedomím spoločnosti AWP P&C SE, so sídlom 93400 Saint Ouen, 7, Rue Dora Maar, Francúzsko, ktorá je vlastníkom.

Dokumenty na stiahnutie pre fyzické osoby (FO) a právnické osoby (PO)

- Predzmluvné informácie pre FO \ - Informácie o poistných produktoch pre FO \ - Všeobecné poistné podmienky pre FO \ - Predzmluvné informácie pre PO \ - Informácie o poistných produktoch pre PO \ - Všeobecné poistné podmienky pre PO \ - Oznámenie o ochrane osobných údajov

YouTube video link

Zabezpečenie vašich zariadení a údajov

Časy "nezničiteľných" tlačidlových telefónov sú dávno preč. Každý štvrtý používateľ zažil incident, ktorého výsledkom bol prasknutý displej telefónu. Žiaľ, výmena prasknutého displeja je dnes často rovnako drahá ako kúpa nového telefónu. Krádež telefónu spolu s možným zneužitím vašich údajov môže spôsobiť oveľa väčšie škody. Poistenie mobilného telefónu nemôže zabrániť nepríjemným situáciám, ale môže riešiť ich následky.

Kľúčové vlastnosti

- Krytie v prípade náhodného poškodenia alebo krádeže. \ - Platí okamžite po zakúpení zariadenia. \ - Zahŕňa ochranu proti zneužitiu dát alebo času volania. \ - Kryje rozbitie displeja alebo dotykovej časti v dôsledku pádu.

Jednoduché nahlasovanie škôd

V prípade, že počas trvania poistenia dôjde k náhodnému poškodeniu alebo odcudzeniu vášho zariadenia, jednoducho to nahláste pomocou QR kódu na zmluve (údaje sa automaticky načítajú do webového formulára), vyplnením formulára na www.hlaseniskod.cz alebo telefonicky na +420 283 002 868.

Allianz_Assistance_QR.png

Nízka spoluúčasť a amortizácia

Hodnota mobilných zariadení po zakúpení rýchlo klesá. V rámci PMZ však v prípade krádeže alebo poškodenia vášho zariadenia od nás aj po dvoch rokoch dostanete viac ako polovicu jeho pôvodnej hodnoty, pričom spoluúčasť je len 10 %.

Allianz_Assistance_amortization1.jpg

Oprava alebo výmena za nové

Ak sa zariadenie nedá opraviť, dostanete na výber výrobky rovnakých alebo porovnateľných parametrov. Ak si ako náhradu vyberiete výrobok s vyššou obstarávacou hodnotou, doplatíte rozdiel medzi poistným limitom a cenou nového výrobku.

Allianz_Assistance_repair.png

100 % záruka vrátenia peňazí

V prípade, že prídete o výrobok v rámci zákonnej záruky (vrátením, výmenou alebo úplným zničením výrobku), stačí túto skutočnosť nahlásiť poisťovni a tá vám vráti nespotrebovanú časť poistného.

Allianz_Assistance_money_back.jpg

O všetko sa postaráme za vás

Opravené alebo vymenené mobilné zariadenie vám doručíme až domov. Poisťovňa uhradí náklady na opravu alebo nové zariadenie priamo výrobcovi alebo poskytovateľovi služieb. Vašou jedinou úlohou je zariadenie prevziať.

Allianz_Assistance_relax.jpg

Čo vaše poistenie chráni a čo nie

| ÁNO | NIE | | -------- | ------- | Pád | Úmyselné poškodenie výrobku | Vniknutie kvapaliny do elektronických častí | Kozmetické vady, ktoré nemajú vplyv na funkciu | Mechanické poškodenie (aj deťmi a zvieratami) | Odcudzenie výrobku, Krádež z vozidla, ak bolo zariadenie viditeľné zvonku | Krádež násilným vniknutím do uzavretého priestoru | Krádež neohlásená na Polícii ČR | Prasknutý displej |

Poistenie výrobku

- Predzmluvné informácie STANDARD pre FO \ - Informácie o poistnom produkte STANDARD pre FO \ - Všeobecné poistné podmienky STANDARD pre FO \ - Predzmluvné informácie STANDARD pre PO \ - Informácie o poistnom produkte STANDARD pre PO \ - Všeobecné poistné podmienky STANDARD pre PO \ - Predzmluvné informácie pre TOP pre FO \ - Informácie o poistných produktoch TOP pre FO \ - Všeobecné poistné podmienky pre TOP pre FO \ - Predzmluvné informácie pre TOP pre PO \ - Informácie o poistných produktoch TOP pre PO \ - Všeobecné poistné podmienky pre TOP pre PO \ - Oznámenie o ochrane osobných údajov \

YouTube video link

Zakúpením produktu získate výhody, ktoré vás budú chrániť v prípade poškodenia vášho bicykla počas 12 mesiacov od zakúpenia:

  • v dôsledku nárazu alebo pádu počas jazdy
  • Poškodenie spôsobené funkčnou chybou alebo mechanickou poruchou, na ktorú sa nevzťahuje záruka Stačí zavolať na špecializovanú linku starostlivosti o zákazníkov na čísle +420 283 002 828 (nonstop), uviesť podrobnosti o nehode a odťahová služba vás príde vyzdvihnúť a odvezie vás aj váš nepojazdný bicykel do cieľa - späť do penziónu alebo hotela, do servisu alebo domov.

Pre koho je určená služba Cycle Assistance?

Cyklo Assistance pomáha riešiť neočakávané a nepríjemné prekvapenia spojené s nehodou počas cestovania v Českej republike. Cyklo Assistance je určená pre konečných spotrebiteľov (nie pre firemných klientov). Pri tomto produkte nie je stanovená žiadna spoluúčasť.

STANDARD - pre jednotlivcov, kryje až 4 bicykle FAMILY - pre celú rodinu, kryje až 4 osoby a 8 bicyklov.

Jednotlivec379 Kč/rok, RODINA 599 Kč/rok Poistenie slabej batérie: JEDNOTLIVEC 119 Kč/rok, RODINA 199 Kč/rok

Registrácia bicyklov

Po zakúpení poistenia Cyklo Asistance stačí do 5 pracovných dní zaregistrovať svoj bicykel zaslaním identifikačných údajov (značka, výrobné číslo) na e-mailovú adresu: [email protected]. Po potvrdení registrácie môžete začať službu okamžite využívať.

Čo sa stane, ak ...?

V prípade, že sa vám počas platnosti Cykloasistencie stane nehoda alebo porucha, v dôsledku ktorej nebudete mať bicykel, zavoláte na špeciálnu linku pre cyklistov (+420 283 002 828) a operátorovi oznámite: číslo zmluvy, identifikačné údaje, podrobný popis nehody s presnou lokalizáciou miesta. Operátor následne okamžite vyšle na miesto odťahovú službu a informuje vás o čase jej príchodu.

Náklady na odtiahnutie znehodnoteného bicykla a prepravu zákazníka hradí poisťovňa, a to až do výšky 2 000 Kč. Zákazník môže túto službu využiť trikrát!

Stiahnite si poistné podmienky.

Prečo si kúpiť službu montáže bicyklov?

S touto službou dostanete zostavený bicykel. To však nie je všetko, bicykel dodávame v našej špeciálnej tvrdenej krabici. Je dobre zabezpečený proti poškodeniu a vyladeniu počas prepravy. Všetky diely a komponenty sú starostlivo dotiahnuté a namazané profesionálnym mazivom Morgan Blue.

Spoločnosť T.S.BOHEMIA a.s. ponúka len tie najkvalitnejšie bicykle za primeranú cenu. Produkt uvádzame na trh v rámci skvalitňovania našich služieb s víziou dodať nový bicykel dobre nastavený, čistý a starostlivo zabalený. Zakúpením služby získate:

  • kompletné nastavenie a mazanie
  • Starostlivé zabalenie do špeciálnej tvrdenej krabice
  • Dopravu zdarma
  • Bezplatný záručný servis v našej servisnej sieti -> alebo u vami vybraného predajcu po predchádzajúcej dohode na [email protected] (nemôžete si vybrať vlastného predajcu, ak sa v meste nachádza servisný partner T.S.BOHEMIA a.s.).

Cena servisu: 399 Kč

Čo je potrebné urobiť po prevzatí bicykla?

Kompletné informácie a pokyny nájdete v priloženej príručke. Jednoducho povedané:

  • Otočenie riadidiel do správnej polohy a upevnenie
  • Nasadenie pedálov, ak sú pripravené
  • Iba na niektorých modeloch sa predné koleso z bezpečnostných dôvodov nenasadzuje - stačí nasadiť a upevniť pomocou rýchloupínacieho zariadenia alebo pevnej osi.

Všetko ostatné sa nastaví, nastaví, namaže. Neváhajte a vyrazte na jazdu. Bezplatný záručný servis po najazdení maximálne 100 km, najneskôr však do jedného mesiaca od zakúpenia (dátum na faktúre).

Keďže si stojíme za kvalitou nastavenia, máte možnosť bezplatného záručného servisu v našej servisnej sieti alebo u vami vybraného partnera vo vašom meste po predchádzajúcej dohode.

Zoznam zmluvných partnerov

Upozorňujeme, že bez zakúpenia servisu montáže bicykla odporúčame, aby ste si prvotnú montáž vždy nechali vykonať u špecializovaného predajcu. Cena montáže je potom podľa ich cenníka - vrátane záručného servisu.

Veľa pozitív, za veľmi rozumnú cenu. To všetko poskytuje výrobok na montáž bicykla. Takže nielen správny výrobok, ale aj správny servis za správnu cenu! Tak nad čím ešte stále váhate.

Aktuálna doba montáže je dva pracovné dni od objednania.

Služba montáže bicyklov od profesionálov zo spoločnosti Kolofix

Chcete sa vyhnúť zložitému vybaľovaniu a montáži vášho nového bicykla z krabice a radi by ste sa vyhli nepresnému továrenskému nastaveniu komponentov bicykla? Zverte sa do rúk velikánov zo spoločnosti Kolofix!

Váš bicykel bude ihneď stopercentne pripravený na jazdu, nastavený práve pre vašu zostavu vyškolenými mechanikmi a bez kompromisov. Službu si môžete objednať v dvoch variantoch a potom si ju vyzdvihnúť na jednej z 15 pobočiek Kolofix po celej Českej republike, nájdete ich v Brne, Českých Budějoviciach, Hradci Králové, Jihlave, Karlových Varoch, Liberci, Lounoch, Ostrave, Plzni, Prahe a Zlíne. Viac informácií o pobočkách.

Služba KOLOFIX STANDARD

  • vybalenie bicykla z krabice
  • montáž - zostavenie bicykla
  • kontrola a centrovanie špíc
  • kontrola a dotiahnutie kazety a kotúčov
  • kontrola a dotiahnutie kľuky, kontrola pedálov a montáž; pedále nie sú namontované
  • kontrola správnej dĺžky reťaze
  • usadenie lanka, zarovnanie predstavca a nastavenie radenia
  • kontrola a nastavenie bŕzd
  • kontrola dotiahnutia všetkých spojov
  • kontrola dotiahnutia hlavového zloženia
  • nahustenie kolesa
  • kontrola tlaku a funkčnosti tlmičov vrátane LO
  • kontrola sedlovky a dotiahnutie sedla
  • protišmyková pasta, ak je to potrebné podľa materiálu rámu
  • kontrola činnosti elektromotora (len pre elektrobicykle)
  • otočenie riadidiel do prepravnej polohy v osi kolesa

Cena služby je 499 Kč vrátane DPH. DPH

Servis KOLOFIX PREMIUM

  • rovnaké služby ako KOLOFIX STANDARD
  • Servis PREMIUM navyše zahŕňa ZÁRUČNÝ SERVIS bicykla po najazdení prvých 100 km (maximálne) alebo do 30 dní od zakúpenia bicykla.

Záručný servis zahŕňa:

  • kontrolu bŕzd a ich správneho fungovania
  • kontrolu voľnosti hlavového zloženia a vidlice
  • kontrola funkčnosti odpruženej vidlice
  • kontrola rozperných podložiek kolies
  • Kontrola rámu
  • Kontrola stavu reťaze
  • Kontrola prevodovky a kazety
  • Kontrola stredovej súpravy - kontrola vôle a hladkosti
  • Kontrola radenia - presnosť a plynulosť
  • Utiahnutie všetkých spojov
  • Konzultácia problémov

Záručný servis sa odporúča pre každý zakúpený bicykel.

Cena servisu je 999 Kč vrátane DPH. DPH

Služby montáže bicyklov Kolofix Standard a Premium nie je možné kombinovať so službou montáže bicyklov T.S.BOHEMIA.

Prvé spustenie - CLASSIC

Služba prvého spustenia je tu pre všetkých, ktorí nechcú strácať čas zdĺhavým nastavovaním systému. Služba zahŕňa inštaláciu ovládačov a ďalších sprievodných aplikácií, ktoré sú potrebné na každodennú prácu so systémom Windows. V komfortnej verzii tiež aktualizujeme váš systém na najnovšiu verziu a nainštalujeme u nás zakúpený softvér.

Ako na to. Ak chcete nainštalovať ďalší softvér zakúpený u nás, musíte ho mať na spoločnej faktúre so zariadením. Pri tovare na sklade bude zariadenie pripravené do 2 pracovných dní, v ostatných prípadoch do 2 pracovných dní od dátumu naskladnenia. Pri osobnom odbere s vami náš technik absolvuje základné školenie.

Služba zahŕňa:

  • Základné nastavenie zariadenia (profily napájania, dátum a čas, aplikácia po spustení)
  • Inštaláciu ovládačov zariadenia
  • Inštalácia a konfigurácia prehrávača
  • Inštalácia zakúpeného antivírusového programu
  • Inštalácia čítačky PDF
  • Základné pokyny, aktivácia

Prvé spustenie - KOMFORT

Služba prvého spustenia je tu pre všetkých, ktorí nechcú strácať čas zdĺhavým nastavovaním systému. Služba zahŕňa inštaláciu ovládačov a ďalších sprievodných aplikácií, ktoré sú potrebné na každodennú prácu so systémom Windows. V komfortnej verzii vám tiež aktualizujeme systém na najnovšiu verziu a nainštalujeme u nás zakúpený softvér.

Ako na to. Ak chcete nainštalovať ďalší softvér zakúpený u nás, musíte ho mať na spoločnej faktúre so zariadením. Pri tovare na sklade bude zariadenie pripravené do 2 pracovných dní, v ostatných prípadoch do 2 pracovných dní od dátumu naskladnenia. Pri osobnom odbere s vami náš technik absolvuje základné školenie. Pomôže vám aj s aktiváciou balíka Office alebo iného u nás zakúpeného softvéru.

Služba zahŕňa:

  • Základné nastavenie zariadenia (profily napájania, dátum a čas, aplikácie po spustení)
  • Inštaláciu ovládačov zariadenia
  • Inštalácia a konfigurácia prehrávača
  • Inštalácia zakúpeného antivírusového programu
  • Inštalácia čítačky PDF
  • Inštalácia webového prehliadača
  • Základné pokyny, aktivácia
  • Inštalácia správcu súborov
  • Inštalácia zakúpeného balíka Microsoft Office (aktivácia u zákazníka alebo vykonaná samostatne) - Na aktiváciu je potrebné poskytnúť predajcovi prihlasovacie údaje k už vytvorenému účtu Microsoft.
  • Inštalácia softvéru pre internetovú komunikáciu (Skype, nastavenie mikrofónu a kamery)
  • Inštalácia programu na správu archívnych súborov
  • Inštalácia iných programov zakúpených u nás (aktivácia u zákazníka alebo samostatne)

EXKLUZÍVNA POVRCHOVÁ OCHRANA VÝROBKOV POMOCOU MODERNEJ NANOTECHNOLÓGIE

Japonská nanotechnológia udrží váš výrobok bez baktérií a vírusov 3 roky. Okrem toho uľahčuje čistenie povrchových plôch.

Začali sme používať novú japonskú technológiu s názvom NanoZone, ktorá sa používa na vytvorenie úplne priehľadnej ochrannej nanotitánovej vrstvy na povrchu povrchov niektorých našich výrobkov v segmente IT. Klávesnice, notebooky, počítače, monitory, solárne panely a ďalšie prístroje a zariadenia získajú novú úroveň čistoty a ochrany.

VYŠŠIU ÚROVEŇ ČISTOTY A HYGIENY!

Výrobky ošetrené technológiou NanoZone získajú nové, úplne jedinečné vlastnosti.

  • Nepretržitá a dlhotrvajúca ochrana povrchových plôch pred nebezpečnými baktériami, vírusmi a plesňami.
  • Minimalizácia zápachu
  • Zabránenie priľnutiu prachu

ZÁRUKA ÚČINKU

  • Okamžitý rozklad baktérií, plesní a vírusov (vrátane Covid-19)
  • Odpudzovanie mastnoty, špiny a mikroprachových častíc
  • Rozklad prchavých organických zlúčenín
  • Samočistiaca schopnosť povrchov
  • Jednoduché a rýchle odstránenie mastnoty a nečistôt

FUNKČNOSŤ

  • Záruka účinkov podľa zaťaženia povrchu 2 - 3 roky
  • Bez prerušenia, nepretržite, bez ľudského zásahu
  • Žiadne výkyvy v intenzite účinkov
  • Žiadny nepríjemný zápach
  • Žiadne vizuálne zmeny ošetrených povrchov

Vzhľadom na frekvenciu kontaktu sú takto ošetrené počítačové zariadenia alebo mobilné telefóny vynikajúcim preventívnym opatrením proti riziku prenosu kontaktnej infekcie. Používateľovi poskytujú vyššiu čistotu a hygienu a ľahko sa udržiavajú. Výhodou tejto ochrannej technológie je tak pre jednotlivcov, ktorí používajú vlastné IT zariadenia alebo mobilné telefóny, ako aj pre používateľov, ktorí zdieľajú počítačové zariadenia so zvýšeným počtom osôb, kde dochádza k striedaniu používateľov pracujúcich na klávesnici atď. V prostredí, ktoré je doslova "kolonizované" mikroorganizmami (najmä baktériami) - nemocničné prostredie, ambulancie, je použitie tejto technológie významným krokom vpred - systém udržateľnej prevencie.

Technológia je akreditovaná a spĺňa legislatívne požiadavky Českej republiky (EÚ).

Zistite viac

YouTube video link

Ďalšie informácie vám poskytne naše obchodné oddelenie: [email protected] alebo tel. 585 157 488.