Loading...

Až šesť rokov bez starostí s počítačmi BARBONE

Nadštandardná záruka na skladové počítače BARBONE

Počítače BARBONE - až šesť rokov bez starostíNašim produktom dôverujeme, a preto na vybrané nekonfigurovateľné počítače BARBONE poskytujeme nadštandardnú 3-ročnú záruku. Okrem toho získate aj 3-ročnú záruku na servisné práce na každú zostavu. Počas tohto obdobia vám nebude účtovaná práca technika v prípade poruchy, iba náklady na náhradné diely. Treba mať na pamäti, že po dvoch rokoch bude cena komponentov výrazne nižšia a cena práce sa pravdepodobne zvýši. V porovnaní s tradičnou pozárukou tak ušetríte približne 80 % ceny opravy. Okrem toho, ak sa počas tohto obdobia rozhodnete rozšíriť operačnú pamäť alebo inovovať iné komponenty, stačí ich zakúpiť a my vám ich bezplatne a odborne nainštalujeme v našom servisnom stredisku. V prípade technických problémov je k dispozícii aj bezplatná diagnostika.

barbone office

OFFICE

✓ Rýchly disk SSD   ✓ Energeticky úsporný   ✓ Určený na kancelársku prácu

barbone home

MULTIMÉDIÁ

✓ Vysoký výpočtový výkon   ✓ Integrovaná alebo dedikovaná grafická karta   ✓ Navrhnutý na multimediálnu prácu doma aj v kancelárii

barbone gaming

GAMING

✓ Vysoký výpočtový a grafický výkon   ✓ Komponenty vyladené na maximálnu kompatibilitu   ✓ Navrhnuté pre hry a náročné aplikácie

Ako postupovať v prípade sťažnosti?

Vždy máte právo uplatniť záručnú opravu u svojho predajcu alebo prostredníctvom servisného a reklamačného formulára. Pred kontaktovaním nášho servisného strediska vám odporúčame, aby ste sa najprv poradili so svojím predajcom, ktorý vám pomôže problém vyriešiť. Reklamovaný tovar môžete sami doručiť na naše pobočky alebo vám ho bezplatne odvezieme. Priebeh servisného procesu môžete kedykoľvek skontrolovať online vo svojom účte.

Pre správne a bezproblémové uplatnenie záruky je potrebné:

Pred odoslaním výrobku do servisného strediska ho zabalte do vhodného obalu (najlepšie originálneho), v kompletnom stave, vrátane návodov, CD/DVD, káblov atď. Pred odoslaním/prenosom výrobku do záručného servisného strediska si zálohujte obsah všetkých dátových médií; servisné stredisko nezodpovedá za prípadnú stratu alebo poškodenie dát. Vždy priložte protokol s podrobným popisom závady s uvedením časovej frekvencie a kontaktných údajov (telefón, e-mail atď.).

Loading...

Na čo sa vzťahuje záručná oprava?

Výrobca počítača zaručuje kvalitu výrobku a právo na bezplatnú opravu závad, ktoré sa vyskytnú počas záručnej doby, za predpokladu, že sú splnené nasledujúce podmienky. Tento záručný list je platný len vtedy, ak je správne vyplnený (sériové číslo, zoznam konfigurácií, dátum výroby, dátum predaja, predajca). Výrobca nenesie žiadnu zodpovednosť za prípadné straty zisku, objednávok, času a podobné straty vyplývajúce z poruchy výrobku. Záväzky výrobcu sú obmedzené len na náklady na riadne odstránenie závady.

Záruku nie je možné uplatniť a nevzťahuje sa na následné straty a škody:

Nesprávne použitie, nesprávna a neodborná obsluha (inštalácia) alebo použitie výrobku na iný účel, než na ktorý je určený, v rozpore s technickými normami alebo bezpečnostnými predpismi platnými v Českej republike. Škody spôsobené mechanickým poškodením, požiarom, vodou, statickou elektrinou, prepätím v elektrickej alebo telefónnej sieti, nehodou, nesprávnou manipuláciou s výrobkom a poškodením pri preprave vrátane poškodenia pri preprave do/z servisu v nevhodnom obale. Ak chýba alebo je poškodený identifikačný štítok (značka kvality) výrobku alebo jednotlivých dielov, alebo ak sa sériové čísla dielov nezhodujú so sériovými číslami uvedenými v tejto záruke. Používanie nesprávneho softvéru, napríklad poškodenie spôsobené počítačovými vírusmi.

Dĺžka záruky - záručná doba

Záručná doba začína plynúť od dátumu prevzatia výrobku od predajcu. V prípadoch, keď vám vada výrobku znemožnila jeho používanie, sa záručná doba predlžuje o čas, keď ste si u predajcu alebo v servisnom stredisku uplatnili nárok na záručnú opravu, až do dňa, keď máte opravený výrobok prevziať. Predajca alebo servis vám poskytne doklad o tom, kedy ste si uplatnili právo na záručnú opravu, ako aj o vykonanej oprave a dobe jej trvania.

Obdobie záručnej opravy

Doba opravy výrobku je maximálne 30 dní. Ak to povaha závady umožňuje, napríklad ak nejde o závadu závislú od času, bežná doba opravy výrobku je 48 hodín. Servis si vyhradzuje právo skutočne uznať reklamáciu do 36 hodín od prijatia výrobku v servise. Akékoľvek nezrovnalosti (mechanické poškodenie, nekompletnosť atď.) budú v tejto lehote oznámené servisnému oddeleniu a budete vyzvaní na ich odstránenie.

Servis na zavolanie

Bývate v Olomouci alebo okolí? Máte problém so svojou tlačiarňou? Potrebujete nainštalovať operačný systém alebo nakonfigurovať domácu sieť? Potom môžete využiť službu servis na zavolanie. Nezáleží na tom, či je zariadenie zakúpené u nás alebo u iného predajcu, či je nové alebo staršie. Podrobné informácie o tejto službe nájdete na webovej stránke Service Call.

Loading...