Ako vám môžeme pomôcť?
Potrebujete pomôcť s objednávkou alebo s procesom objednávania?
Pošlite nám e-mail na adresu [email protected] s nižšie uvedenými informáciami.
Nestačí vám táto odpoveď? Kontaktujte nás.
Hneď ako bude tovar pripravený, budeme vás informovať SMS správou alebo e-mailom.
Táto odpoveď vám nestačí? Kontaktujte nás.
Štandardná doba rezervácie je 4 pracovné dni, ak si želáte predĺžiť dobu uskladnenia, napíšte nám na [email protected] číslo objednávky a požadovaný dátum vyzdvihnutia.
Ak máte u nás registráciu, môžete si rezerváciu predĺžiť v prehľade objednávok.
Nestačí vám táto odpoveď? Kontaktujte nás.
Áno, svoju požiadavku na neskoršie odoslanie môžete uviesť v "dodatočných informáciách k objednávke" priamo v objednávkovom formulári.
Nestačí vám táto odpoveď? Kontaktujte nás.
Platobnú bránu je možné pre registrovaných zákazníkov vyvolať po prihlásení do vášho účtu kliknutím na záložku dokumenty - objednávky
Ak chcete zmeniť spôsob platby vašej objednávky na iný, pošlite nám e-mail na adresu [email protected] s číslom objednávky a požadovaným spôsobom platby
Potrebujete pomôcť s objednávkou alebo procesom objednávania? Potrebujete pomôcť s objednávkou alebo procesom objednávania?
Pri objednávke tovaru prostredníctvom e-shopu a v predajni (tovar je odoslaný po pripísaní sumy na účet predávajúceho)
Všetky informácie o možnostiach dopravy a cenách nájdete na stránke Informácie o doprave.
S reklamáciou vám pomôže naše reklamačné oddelenie, ktoré môžete kontaktovať na adrese [email protected]. Do e-mailu je potrebné uviesť číslo faktúry a popis problému alebo požiadavky.
Originálne záručné listy sú súčasťou balenia väčšiny výrobkov. Vzhľadom na množstvo tovaru, ktorý predávame, nie je možné rozbaliť každú škatuľu. Preto vám ako záručný list slúži faktúra, ktorú ste dostali spolu s tovarom.
Pri doručení je potrebné riadne prekontrolovať stav a kompletnosť zásielky. Ak sa vyskytnú akékoľvek nezrovnalosti alebo je tovar poškodený, musíte kontaktovať prepravnú službu, ktorá vám zásielku doručila, a do 3 dní odo dňa doručenia spísať škodový protokol. Na neskoršie reklamácie nie je možné prihliadať. Poškodený tovar potom zašlite na našu adresu (Reklamačné oddelenie, Sladovní 103/3, 779 00 Olomouc), kde vám bude vymenený.
Ak zistíte, že ste si objednali iný tovar, ako ste pôvodne zamýšľali, a tento tovar je vám už doručovaný (na ceste), najjednoduchšie je zásielku od prepravcu neprevziať. Neprevzatú zásielku dopravca doručí späť do našich skladov, kde bude vystavený dobropis a hodnota bude pripočítaná k vašej ďalšej objednávke alebo vám budú peniaze pripísané na účet. Vrátenie peňazí nie je možné.
V prípade, že po rozbalení zistíte zámenu, kontaktujte naše obchodné oddelenie e-mailom na adrese [email protected] alebo telefonicky na čísle +420 585 157 488 a dohodnite si spôsob a termín vrátenia, správny tovar vám bude obratom zaslaný.
Kontaktujte písomne naše servisné oddelenie na adrese [email protected], ak ste si u nás zakúpili tovar, uveďte číslo faktúry a popíšte druh poruchy alebo problému. Orientačný cenník mimozáručných servisných opráv nájdete TU.
V prípade, že si potrebujete objednať zvoz kontaktuje naše Reklamačné oddelenie na [email protected] alebo +420 585 157 507
Máte záujem stať sa dodávateľom nášho tovaru alebo služieb? Kontaktujte nás písomne na adrese [email protected]
Máte želanie, sťažnosť alebo pochvalu? Napíšte nám na [email protected]