Zákaznícke centrum

Ako vám môžeme pomôcť?

Objednávky

  • Ako môžem skontrolovať stav svojej objednávky?
  • Kedy bude tovar pripravený na odoslanie.
  • Ako môžem zaplatiť za tovar?
  • Ďalšie otázky...

Doprava

  • Tovar mi nevyhovuje, ako ho môžem vrátiť?
  • Ako môžem reklamovať poškodený tovar v záručnej dobe?
  • Kde môžem zistiť stav mojej servisnej objednávky?
  • Ďalšie otázky...

Technická podpora

  • Môžem nový disk pripojiť k notebooku sám?
  • Čo sa stane, ak sa počítač neustále prehrieva?
  • Počítač stále pípa, čo mám robiť?
  • Ďalšie otázky...

Sťažnosti

  • Tovar mi nevyhovuje, ako ho môžem vrátiť?
  • Ako môžem reklamovať poškodený tovar v záručnej dobe?
  • Kde môžem zistiť stav mojej servisnej objednávky?
  • Ďalšie otázky...

Objednávka

Potrebujete pomôcť s objednávkou alebo s procesom objednávania?

Ako zistím stav svojej objednávky a ako v nej môžem vykonať zmeny?

Pošlite nám e-mail na adresu [email protected] s nižšie uvedenými informáciami.

  • Číslo objednávky
  • Typ požiadavky a dôvod
  • Stav objednávky
  • Zrušenie objednávky
  • Zmena údajov objednávky
  • Zmena výrobku v objednávke
  • Iné

Nestačí vám táto odpoveď? Kontaktujte nás.

Ako sa dozviem, že si môžem vyzdvihnúť svoju objednávku?

Hneď ako bude tovar pripravený, budeme vás informovať SMS správou alebo e-mailom.

Táto odpoveď vám nestačí? Kontaktujte nás.

Nemôžem si vyzdvihnúť svoju objednávku, je možné predĺžiť čas rezervácie?

Štandardná doba rezervácie je 4 pracovné dni, ak si želáte predĺžiť dobu uskladnenia, napíšte nám na [email protected] číslo objednávky a požadovaný dátum vyzdvihnutia.

Ak máte u nás registráciu, môžete si rezerváciu predĺžiť v prehľade objednávok.

Nestačí vám táto odpoveď? Kontaktujte nás.

Ak zadám objednávku, môžete mi ju zaslať neskôr?

Áno, svoju požiadavku na neskoršie odoslanie môžete uviesť v "dodatočných informáciách k objednávke" priamo v objednávkovom formulári.

Nestačí vám táto odpoveď? Kontaktujte nás.

Nemohol som zaplatiť svoju objednávku online kreditnou kartou

Platobnú bránu je možné pre registrovaných zákazníkov vyvolať po prihlásení do vášho účtu kliknutím na záložku dokumenty - objednávky

Ak chcete zmeniť spôsob platby vašej objednávky na iný, pošlite nám e-mail na adresu [email protected] s číslom objednávky a požadovaným spôsobom platby

Nestačí vám táto odpoveď? Kontaktujte nás.

Platba

Potrebujete pomôcť s objednávkou alebo procesom objednávania? Potrebujete pomôcť s objednávkou alebo procesom objednávania?

Hotovosť

  • pri prevzatí tovaru v predajniach
  • pri prevzatí tovaru od doručovateľskej služby na dobierku

Platobnou kartou

  • pri prevzatí tovaru v predajniach
  • pri platbe cez e-shop

Bankovým prevodom

Pri objednávke tovaru prostredníctvom e-shopu a v predajni (tovar je odoslaný po pripísaní sumy na účet predávajúceho)

Doprava

Všetky informácie o možnostiach dopravy a cenách nájdete na stránke Informácie o doprave.

Servis a reklamácie

Chcem reklamovať tovar

S reklamáciou vám pomôže naše reklamačné oddelenie, ktoré môžete kontaktovať na adrese [email protected]. Do e-mailu je potrebné uviesť číslo faktúry a popis problému alebo požiadavky.

Nemám potvrdený originálny záručný list. Čo mám robiť?

Originálne záručné listy sú súčasťou balenia väčšiny výrobkov. Vzhľadom na množstvo tovaru, ktorý predávame, nie je možné rozbaliť každú škatuľu. Preto vám ako záručný list slúži faktúra, ktorú ste dostali spolu s tovarom.

Tovar som dostal poškodený.

Pri doručení je potrebné riadne prekontrolovať stav a kompletnosť zásielky. Ak sa vyskytnú akékoľvek nezrovnalosti alebo je tovar poškodený, musíte kontaktovať prepravnú službu, ktorá vám zásielku doručila, a do 3 dní odo dňa doručenia spísať škodový protokol. Na neskoršie reklamácie nie je možné prihliadať. Poškodený tovar potom zašlite na našu adresu (Reklamačné oddelenie, Sladovní 103/3, 779 00 Olomouc), kde vám bude vymenený.

Dostal som iný tovar, ako som si objednal.

Ak zistíte, že ste si objednali iný tovar, ako ste pôvodne zamýšľali, a tento tovar je vám už doručovaný (na ceste), najjednoduchšie je zásielku od prepravcu neprevziať. Neprevzatú zásielku dopravca doručí späť do našich skladov, kde bude vystavený dobropis a hodnota bude pripočítaná k vašej ďalšej objednávke alebo vám budú peniaze pripísané na účet. Vrátenie peňazí nie je možné.

V prípade, že po rozbalení zistíte zámenu, kontaktujte naše obchodné oddelenie e-mailom na adrese [email protected] alebo telefonicky na čísle +420 585 157 488 a dohodnite si spôsob a termín vrátenia, správny tovar vám bude obratom zaslaný.

Mimozáručná oprava

Kontaktujte písomne naše servisné oddelenie na adrese [email protected], ak ste si u nás zakúpili tovar, uveďte číslo faktúry a popíšte druh poruchy alebo problému. Orientačný cenník mimozáručných servisných opráv nájdete TU.

Ako si objednať odvoz

V prípade, že si potrebujete objednať zvoz kontaktuje naše Reklamačné oddelenie na [email protected] alebo +420 585 157 507

Obchodní partneri a dodávatelia

Máte záujem stať sa dodávateľom nášho tovaru alebo služieb? Kontaktujte nás písomne na adrese [email protected]

Priania a sťažnosti

Máte želanie, sťažnosť alebo pochvalu? Napíšte nám na [email protected]

Kontaktujte nás

0 / 300